pátek 29. května 2015

Friday.. I love you, don't leave me

Uff.. konečně je pátek! Už od středy nemyslím na nic jiného, než na volno. Nevím, jak to máte vy, ale u nás už se začínají pomalu řešit a uzavírat známky. Já miluju léto, fakt že jo, ale červen? Asi nejhorší měsíc v roce. Přinejmenším ty první tři týdny. Jeden učitel se dokonce rozhodl, že nám známky uzavře do tohohle úterý..???! Jako co to je?! S tím jsem teda nepočítala a vážně nevím kdy si mám opravit ten zemák, když hodinu máme až ve středu...


Už tenhle týden byl plný učení a já se děsím těch třech nadcházejících. S láskou vzpomínám na ty časy, kdy jsem v diáři měla zapsané maximálně dvě písemky týdně.. Teď je tam minimálně jedna denně, plus zkoušení, které nám učitelé (samozřejmě) nehlásí a já nejsem ten typ lidí, kteří by se (na konci roku) neučili, když mi každá známka může zkazit průměr.

Hrozně mě štve, že si nemůžu vůbec číst. Prostě to neumím skloubit tak, abych stíhala obojí. Knížky miluju a tohle je pro mě teror. :D Taktéž seriály, momentálně Game of Thrones. Celkově mě rozčiluje, že se musím učit v takovémhle množství. Jsem na sebe zvědavá u maturit...  Btw. taky tak nesnášíte ranní vstávání? No samozřejmě, že snášíte, kdo by ho měl rád. To je totiž další věc. Učím se do noci - a to jakože se vážně poctivě učím, jdu pozdě spát a no.. co si budeme povídat, pět až šest hodin spánku je prostě málo. Hlavně když musím další den zase normálně (až lehce nadprůměrně) fungovat.

Tohle je přesně to období, kdy musím obdivovat lidi, co jedou celý rok na sto procent, a na konci roku se snažit nemusí. Já to prostě nadávám, a znovu si myslím, že nás bude víc. Ale jestli mezi ně patříte, tak máte můj obdiv! :)

A co budu dělat o víkendu? Ano, správně. Učit se. :( Help me, please! Přijde mi, že se s těma známkama letos začalo nějak brzo, nemyslíte? Jak je to u vás ve škole, už začalo dohánění známek, nebo je ten náš gympl opravdu prdlej? 

2 komentáře:

  1. Plně tě chápu. U nás už to taky začalo ale já nemyslím na pátky, ale rovnou na prázdniny. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se o víkendu jenom učila....A pořád to neumííím..jay!

    OdpovědětVymazat