čtvrtek 14. května 2015

A teď už budu aktivní.. slibuju!

Už bloguju nevím kolikátý měsíc, ale omezila jsem se tak na jeden článek měsíčně. Přestože to bylo jen pár článků, všechny měly alespoň nějakou odezvu a já se rozhodla, že to zlepším.Taky si můžete všimnout, že jsem do pravého okénka blogu přidala 'pravidelné čtenáře', tak se k nim můžete přihlásit. :) 


Jsem moc ráda, že články čtete a že vás baví. V nejbližší době se taky můžete těšit na soutěž! :) Znáte youtuberku Zoellu? Tak to určitě víte, že jí vyšla i knížka...

Ale jinak celkově mám v hlavě spoustu návrhů a nápadů, které se tu časem určitě ukážou. Jednoduše řečeno, chci tedy blog rozjet. :)

4 komentáře:

  1. no konečně, vítej zpátky :)

    OdpovědětVymazat
  2. juchuuuuuu ! vic clanku !

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som na tom s blogovaním podobne. Za všetko môže samozrejme škola. Momentálne mám na výške dokonca skúškové takže na blog veľa času nemám. Som rada keď za mesiac zverejním aspoň dva tri články. Niekedy sa mi dokonca nepodarí ani to. Našťastie skúškové už budem mať o týždeň za sebou a nastanú prázdniny. Tak sa budem môcť blogu opäť venovať naplno! :D

    OdpovědětVymazat