pátek 23. ledna 2015

Co dělá mě mnou?

Nedávno jsem se setkala se zajímavým tématem. To téma se zabývalo otázkou, co dělá mě mnou? Zamyslela jsem se a... nečekaně se mi nevybavilo se moje oblíbené tričko, pomerančová hořká čokoláda, a překvapivě ani moje rodina, nebo přátelé. Vybavil se mi můj pokoj. Můj mrňavý pokojík.


 Charakteristické slovo pro můj pokoj? Bordel. :D Nejsem žádný milovník pořádku, jen občas dostanu takovou speciální náladu, a to se pak musí všechno blýskat. Nepředstavujte si žádný holčičí teen pokoj, který musí být vkusný, všude rámečky s fotkama kamarádů, svíčky které se nepálí - stačí když budou dobře vypadat, nebo snad aby byl bílo-růžový. Tohle všechno samozřejmě moc hezky vypadá, a já to neodsuzuji, ale jestliže mám v téhle místnosti strávit většinu mládí, musím tam mít útulno. 



Mému pokoji dominuje vysoký počet knížek, pečlivě naskládané v knihovně. Jestli jsem na něco pedant, budou to moji papíroví miláčci. Oproti tomu tu máme stůl. Veliký, s devíti šuplíky, oprýskaný a snad nikdy neuklizený. Mojí stolní nutností jsou svíčky a květiny. Svíčky pálím pravidelně, a čím víc voní, tím lépe. Kytky mám v pokoji jen dvě a s mojím přístupem se divím, že ještě žijou a statečně kvetou. Obě jsou žluté, jedna je růže a druhá.. je prostě žlutá. Desítky drobných žlutých kvítků, které rostou z keramického hrnečku. A když se podívám na velikost hrnečku, zase se divím, že pořád žije. 

Nesmíme zapomenout na fotky. V rámečku nemám ani jednu-zbytečné. Lepím si je po pokoji, po skříních, jsou opřené na stole. Na fotkách jsem vždycky já s kamarády. Na všech fotkách nám to samozřejmě sluší a všichni jsme krásní. :D Další věc na kterou jsem háklivá je povlečení. Jelikož je mi pořád zima, i v létě musím mít dvě deky. Takže i když si nestelu a postel stejně nebude vypadat hezky, povlečení musí být stejné. Přes to nejede vlak. :D 

A to je můj pokoj. Místnost, která dělá mě, mnou. A co dělá vás vámi? :)


3 komentáře:

  1. Neumím si představit samu sebe bez knížky v ruce :D To by nebylo ono.. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. S tím pokojem po mám dost podobné.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je hádam tá najťažšia otázka. Čo robí mňa mnou? Netuším, ale keď som si to v hlave vyslovila zjavil sa mi obraz mojich priateľov so mnou v strede :) Ale neviem, vážne neviem. Inak tvoja izba vyzerá dobre, takto z čítania :)

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat