pondělí 16. března 2015

Seriály #2

Zlatá sedmdesátá
Tenhle zrovna běží v televizi a mě to nedá, musím se smát. Obdivuju, jak dokážou udělat zpětně ty kostýmy a atmosféru a ty vtipy, kterým se smějí moji rodiče a já je chápu jen z vyprávění. Když se do toho přidá ještě nějaká ta (všeobecně pochopitelná) sranda, problémy prvních lásek, historky s marihuanou, je to docela dobrá podívaná.


Doktorka Emily, Scrubs, Chirurgové
Seriály z lékařského prostředí táhnou. Co mě na tom hodně baví, je vcelku odlišný systém amerického a našeho zdravotnictví. Vím, že to není na seriálu to hlavní, vlastně pro američany, co to točí, je to tam dost mimochodem, ale mě to prostě baví. Vypadá to, jak kdyby jejich nemocnice byla pro pacienty spíše taková menší dovolená s dobrým jídlem, a navzájem flirtujícím personálem. A když se poštěstí, někdo určitě sbalí i vás!

Tučňáci z Madagaskaru
Není to tak vtipné, jako ve filmech, ale dívat se na to dá. Vlastně si myslím, že úplně změnili podstatu, teď je to jen animovaný seriál, příhody, ok, ale v Madagaskaru 1 a 2 šlo hlavně o tučňáčí srandu. Ta tady docela vymizela a těží se z oblíbenosti hlavních hrdinů, ale jako oddech dobré. Já to tedy sleduju většinou k snídani, protože to tuším tou dobou běží v tv.



2 komentáře:

  1. Krom tučňáků nic neznám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vím, že na chirurgy vždycky koukala mamka... ale já na to moc nejsem :D

    OdpovědětVymazat